I forbindelse med arbeid på Follobaneprosjektet, delprosjekt EPC TBM (TBM), er det gjort endringer i koblingsbildet til Oslo S KL-kiosk 4, samt for Klypen – og Biltunnelen.
FB1 Utgående løp:
Det er endring i koblingsskjema EH-022988-000_utkast - Klypen og Kongshavn endringen er som følger:
- Det er strekt ny kontaktledning fra TBM til FB1 ved km 1,700
- Ledningen er permanent jordet ved km 2.050 som vist i tegning 1
- Lastskillebryter 00-863 i KL-Kiosk 4 er låst i jordet posisjons av Acciona Ghella Joint Venture (AGJV)
- KL og AT anlegget tilhørende TBM er permanent jordet og AT bryternes posisjon er som vist i enlinjeskjema - tegning 1
- Det elektriske anlegget i TBM er fremdeles i utførelsesfasen
FB2 Inngående løp:
- KL og AT anlegget tilhørende TBM er permanent jordet og AT bryternes posisjon er som vist i enlinjeskjema - tegning 2
- Det elektriske anlegget er fremdeles i utførelsesfasen
Spørsmål til anlegget rettes til AGJV sin driftsansvarlig
Dorde Vujicic + 47 465 10 096.
Bane NOR sin kontaktperson i Follobane prosjektet EPC TBM er
Mattias Karlstrand +47 902 52 679.
Merk, tegningene vedlagt er kun for bruk i utførelsesfasen.
Tegning:
- UFB-30-R-65001_05C_001_ELECNOR_220209_R05 FB1_Utgående løp
- UFB-R-65000 _ELECNOR_220209_R01_inngående løp
- EH-022988-000_utkast